Жизненное кредо воспитателя Татьяны Леонидовны Маргалик

Актуально Образование

Быць у ліку лепшых выхавальніку дашкольнай адукацыі ДУА «Мажскі ВПК дзіцячы сад ‒ пачатковая школа» Таццяне Леанідаўне Маргалік дапамагае жыццёвае крэда «Будзь першым, калі трэба слухаць, і апошнім, калі трэба казаць».

■ Таццяна Леанідаўна Маргалік са сваімі выхаванцамі
■ Таццяна Леанідаўна Маргалік са сваімі выхаванцамі

Пагадзіцеся, любы бацька, які турбуецца аб усебаковым развіцці свайго дзіцяці, бачыць яго педагога патрабавальным, пісьменным, ініцыятыўным, прынцыповым, добрасумленным. Менавіта гэтыя рысы ўласцівыя Таццяне Леанідаўне. За 18 гадоў, на працягу якіх яна працуе ў Мажскім ВПК д/с – ПШ, жанчына змагла дасягнуць высокіх і ўстойлівых вынікаў. І калі пра поспехі школьнага настаўніка сведчаць яго дасягненні ў вучэбнай дзейнасці, то самым галоўным дасягненнем выхавацеля дзіцячага садка з’яўляюцца тыя цікавасць і жаданне, з якімі хлопчыкі і дзяўчынкі пераступаюць парог адукацыйнай установы. Знаходзіць шлях да дзетак Таццяне Леанідаўне дапамагаюць прынцыпы: навучаць — гуляючы, любую інфармацыю ажывіць і зрабіць яркай, цесна супрацоўнічаць з сям’ёй. І таму выхаванцы педагога на працягу некалькіх гадоў з’яўляюцца прызёрамі інтэлектуальнага конкурсу «Я — даследчык», неаднаразова ўзнагароджваліся граматамі і дыпломамі.

— Таццяна Леанідаўна ўносіць свой уклад у развіццё нашай установы, — гаворыць дырэктар Мая Вацлаваўна Ясючэня. — Ёю выраблена мноства дапаможнікаў, дыдактычных гульняў, аформлены тэматычныя альбомы і шырмы. Яна — удзельнік і прызёр па выніках удзелу ў раённых аглядах-конкурсах сярод выхавальнікаў устаноў дашкольнай адукацыі, вучэбна-педагагічных комплексаў: «Сюжэтна-ролевыя гульні сучасных дзяцей», «Куток прыроды», «Гульнёвая пляцоўка». За ўклад у развіццё ўстановы і дасягненні ў адукацыйнай дзейнасці неаднаразова ўзнагароджвалася ганаровымі граматамі аддзела адукацыі Капыльскага райвыканкама і райкама прафсаюза работнікаў адукацыі і навукі.

Акрамя высокага прафесійнага майстэрства калегі адзначаюць такія асабістыя якасці, як мэтанакіраванасць, добрасумленнасць, працавітасць і адказнасць. Таццяна Леанідаўна як сучасны настаўнік пастаянна імкнецца да самаўдасканалення, вывучае спосабы актуальных патрабаванняў да арганізацыі адукацыйнага працэсу. Гэта дапамагае пісьменна выбудоўваць траекторыю развіцця асобы дзіцяці, яго самастойнасці і ініцыятыўнасці.

Таццяна Леанідаўна цесна супрацоўнічае і з бацькамі, выкарыстоўвае нетрадыцыйныя формы і метады работы, стараецца зацікавіць іх, шчыра распавядае ім пра жыццё дзяцей у дзіцячым садзе, аб іх звычках, інтарэсах.

Дзіяна ТКАЧЭНКА



Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *